Vele mensen kennen het, jup ik ook. Stress ! Nou, gelukkig hebben ze daar dan ook wel een oplossing voor. Ik gebruik hem ook als ik me verveel ofzo. Een stressbal ! Zelf gemaakt... Wil je nou weten hoe ik dat heb gedaan? Druk dan op "Lees meer"
Hier klikken om te bewerken.
Mijn stressbal is misschien niet zo mooi versierd, maar je kan er smileys op tekenen en wol als haar doen, zoals hieronder.
Hier klikken om te bewerken.
Je kan een stressbal kopen, maar het is nog leuker om hem zelf te maken ! Wat heb je dan nodig ?
Hier komt de stappenplan.
- Bloem (meel ofzo kan ook)
- Ballon
- Flesje

Stappenuitleg
- 1: Pak het flesje en doe er meel in, hoe meer je doet, hoe groter de ballon word.
- 2: Doe de ballon aan de kraan en die er héél klein beetje water in.
- 3: Haal de ballon eraf en doe voorzichtig anders gaat het water eruit.
- 4: Blaas de ballon op, niet te groot, gewoon een klein beetje.
- 5: Knijp de ballon dicht, zover mogelijk van het blaasgat af.
- 6: Draai de ballon om, het blaasgat naar beneden dus, hou hem dichtgeknepen en zet het blaasgat om het gat van het flesje heen.
- 7: Laat de ballon los, er kan geen lucht uitlopen want hij zit vast aan de fles.
- 8: Draai de fles (waar de ballon aanzit) om en schud zodat al het bloem in de ballon komt.
- 9: Haal de ballon los en laat alle lucht eruit lopen, zodat er alleen bloem en water in zit & ga schudden.
- 10: Knoop hem dicht, en tadaa: je stressbal!
- 11: Je kan hem nu gaan versieren.

Heb je vragen ? Laat het dan eventjes achter x.
6/21/2013 04:01:47 am

hey viv hoezo zo moelijk kan toch ook gewoon gelijk op het flesje of nie.

vette blog.

Reply



Leave a Reply.