Druk op "Lees meer" als je meer over dit producht wil lezen.
Deze 2 lipsticks heb ik gekocht bij de action, ze zaten samen in 1 verpakking voor een euro ofzo ? Ik vind ze goed alleen ze geven je geen naturale look, het is best wel opvallend dus. Deze blijven lang zitten en zijn brengen voorderest gewoon goed aan. Waar ik me soms dus echt aan erger bij lipstick, is dat "smeerdeel" ofzo, ik weet niet hoe je het moet noemen. Maar die hele stick in de kleur die die dan is. Dat breekt snel af, als het lang in je tas heeft gezeten ofzo. Maar bij deze is dat niet het geval, een echte aanrader. Hij ruikt ook erg lekker !
Dit is de lichtste kleur van beide, ik gebruik deze ook niet want hij is te licht voor mij. Deze is een beetje lichtroze met beigé ofzo, en een beetje mat! Heb je een lichte huidskleur vind ik hem gewoon goed staan, Deze is nummer DLC-001 "Silky Nude"
Dit is de donkerste van de 2, een beetje donkerzalm kleur, met een beetje roze. Ik vind deze mooi & deze gebruik ik dan ook best vaak. Niet te veel want dan ziet deze er nep uit, en ik wil het zo naturel mogelijk houden. Dit is nummertje DLC-102 "Peach"
Heb je nog vragen, laat het dan eventjes achter bij de comments ! Ik zal der zo snel mogelijk op reageren ! x



Leave a Reply.